Blog

Té duur

Té duur

Soms twijfel ik over één ding. Mijn tarief. ‘Zal de klant het niet te duur vinden?’ denk ik dan. Ik weet dat ik niet de enige ben. Toch? Ik hoor…

You rock

You rock

Klanten zien maar 2 soorten aanbieders. Zij die eruit springen. En de rest. De eenheidsworsten. De voor-jou-vijf-anderen-bedrijven. Klanten onthouden echter maar één aanbieder. Zij die eruit springen. Maar hoe doe…

Doorgaan of stoppen?

Doorgaan of stoppen?

Te weinig klanten. Te weinig omzet. Water aan de lippen. Doorgaan of stoppen? Herman den Blijker kan je helpen. Tenminste als je een noodlijdend restaurant hebt. In het TV-programma Herrie in de Keuken krijgt…

Kiezen

Kiezen

‘Maar iedere klant is er één!’ ‘Zeker in deze tijden zeg ik geen ‘Nee’ tegen een klant’ Dat riepen een aantal consultants tegen mij tijdens onze 1ste bijeenkomst. En daar ben ik het niet…

Jij ook?

Jij ook?

Ik weet zeker dat jij het ook doet. Als jij iets leest en je denkt ‘Dat weet ik al.’ Klik. Delete. In de prullenmand. Je leest verder. Dat gebeurt niet…

Welk verschil maak jij?

Welk verschil maak jij?

Voor wat voor keuze jouw klant ook staat. Of ze nu op zoek zijn naar ICT oplossing, een makelaar of een consultant – uiteindelijk zien ze twee soorten aanbieders: 1.…