Als je maar lang genoeg jezelf blijft, word je vanzelf bijzonder

Als je maar lang genoeg jezelf blijft, word je vanzelf bijzonder

Ik heb een boekje heb geschreven.

‘Houthakkers en Brokkenmakers’

Deze titel verklapt niet echt de inhoud.

De ondertitel – 17 keer lezen over je bedrijf onderscheiden – geeft meer richting.

Geschreven om jou als professional of ondernemer te inspireren.

Jou te helpen om jouw product of dienst op de juiste manier te verbinden met de juiste markt.

En natuurlijk om mijn eigen merk te verstevigen 😉

Practice what you preach.

Vele reacties

De reacties van jullie lezers zijn ronduit positief.

Dus dacht ik: ‘Laat ik mijn boek eens aanbieden bij een aantal uitgeverijen…’

Ook daar kreeg ik volop reacties.

‘Wel aardig geschreven.’

‘Vlot geschreven, maar toch wel anders dan een echt managementboek.’

‘Dank je wel, maar niet echt iets voor ons.’

‘Er ontbreekt wat ons betreft wat diepgang.’

‘Heel aardig, maar managementboeken moeten vooral hele praktische tips bevatten.’

Oké.

Dank voor de feedback.

Doe ik het dan niet goed?

Daarnaast kreeg ik veel (waarschijnlijk) goed bedoeld advies.

Advies om het toch anders te doen.

Glimlach

In een gesprek met een hoofdredacteur werd ik zelfs boos.

‘Nee, ik ga mijn stijl niet aanpassen.’ zei ik tegen haar.

‘Dan kan ik niets voor jou betekenen..’ was haar antwoord.

Mijn boosheid veranderde al snel in een glimlach.

Juist die boosheid bevestigde mijn gevoel.

De bevestiging dat dit mijn manier is.

En op mijn eigen manier wil ik jou graag inspireren.

Met deze stijl van schrijven wil mijzelf onderscheiden van de rest.

Dit is mijn positionering.

Dit is Ivo.

En daar wijk ik niet meer van af.

Als je maar lang genoeg jezelf blijft, word je vanzelf bijzonder.

En dat geldt natuurlijk ook voor jou!

– Ivo

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *