Blog

Wereldberoemd

Een leven zonder muziek. Dat kan ik mij niet voorstellen. Jij?  U2, Skunk Anansie, Metallica, Nirvana, Pearl Jam, Cold Play. Mijn muziek. Ik luister graag

Lees meer »
Onvervalst

Beleving is uit. Betekenis is in. Klanten zijn vandaag de dag op zoek naar zaken die er echt toe doen. Die oprecht zijn. Onvervalst. Echt.

Lees meer »
Té duur

Soms twijfel ik over één ding. Mijn tarief. ‘Zal de klant het niet te duur vinden?’ denk ik dan. Ik weet dat ik niet de

Lees meer »
You rock

Klanten zien maar 2 soorten aanbieders. Zij die eruit springen. En de rest. De eenheidsworsten. De voor-jou-vijf-anderen-bedrijven. Klanten onthouden echter maar één aanbieder. Zij die

Lees meer »
Doorgaan of stoppen?

Te weinig klanten. Te weinig omzet. Water aan de lippen. Doorgaan of stoppen? Herman den Blijker kan je helpen. Tenminste als je een noodlijdend restaurant hebt. In

Lees meer »
Kiezen

‘Maar iedere klant is er één!’ ‘Zeker in deze tijden zeg ik geen ‘Nee’ tegen een klant’ Dat riepen een aantal consultants tegen mij tijdens onze 1ste bijeenkomst. En

Lees meer »
Jij ook?

Ik weet zeker dat jij het ook doet. Als jij iets leest en je denkt ‘Dat weet ik al.’ Klik. Delete. In de prullenmand. Je

Lees meer »