Mijn jongste zoon ging vorige week voor het eerst naar de middelbare school. Op een iets te grote fiets en met een iets te zware
Mijn jongste zoon ging vorige week voor het eerst naar de middelbare school. Op een iets te grote fiets en met een iets te zware
Hij zette mij aan het denken. Tai Lopez. ‘Wie zeg jij, Ivo?’ Ja, ik kende deze Amerikaan tot voor kort ook niet. Ken jij hem?
Mijn oog viel op een kleine advertentie in het FD. De adverteerder: Eversheds, advocaten en notarissen. Ik ken ze niet. Dus daarom zullen ze wel
Voor wie wil shoppen. Ga naar Berlijn. Ik kan spreken uit eigen ervaring. Op de Kurfürstendamm stapte ik de Adidas store in.
Beste vorige energieleverancier, Ik kreeg een brief van u. Met de volgende tekst:
‘Ben je tevreden?’ vroeg ik aan mijn opdrachtgever. ‘Nee.’ zei Jan. ‘Ik ben niet tevreden’, vervolgde hij.
Waarschijnlijk ga jij dit niet lezen. Net als ik. Net als 84% van alle mensen.
1. Volgens De Nederlandse Bank zijn de 7 magere jaren voorbij. 2. Klanten kennen je al.
Vorige week gaf ik een training met de titel: ‘Klantgericht denken en handelen.’ Saai. Oersaai. Nee, niet de training!
Marketing kan helpen om je opmerkelijk te maken. Maar het kan nooit goed maken wat er niet is.
‘Ivo, ik lees jouw mails nu al meer dan 1,5 jaar.’ ‘Ik vind ze goed!’
‘Ik heb er weleens klanten door verloren. Daar ben ik eerlijk in.’ ‘Maar ik blijf het doen..’
‘Weet je wat ik lastig vind?’ zei Frank tijdens de training. Als ik de vraag krijg: ‘Waarom moet ik voor jou kiezen?’ Dat vonden de anderen
Kop of munt? Als jij wint krijg je 200 euro van mij. Als ik win krijg ik 100 euro van jou. Spelen? Winst versus verlies
Stel je voor dat je een rijke kunstverzamelaar bent. Je bent zojuist een museumzaal binnen gewandeld. Aan de muur hangen twee gigantische doeken van meer dan